http://had.ee/booking/meriton_8e8394ad2dfd2cab6068a4e7bbcdc64e/
Toimus Ott Kiivikas`e loeng "Tervislik eluviis“

12.02 Meriton Spordiklubi „Sõbranädala“ raames oli kõigil huvilistel võimalus kuulata loengut „Tervislik eluviis“. Teadmisi ja kogemusi jagas meile 14-kordne absoluutne Eesti meister kulturismis Ott Kiivikas. Äärmiselt positiivne oli täheldada, et saalis täitusid kõik kohad ning kuulajate küsimused ei tahtnud lõppeda!

Loengu eesmärgiks oli jagada tervisesportlasele ja tavaharrastajale nõuandeid, kuidas tervislikult toituda, liikuda ja puhata.
Oluliseimad tarkuseterad, mida loengust kõrva taha panna, on teadlikkus, mõistuspärasus ja järjepidevus!

Mõned kokkuvõtvad märksõnad loengust:
*Järjepidevus- nii toitumisreeglite kui treeningharjumuste kujundamisel ja sisseharjutamisel!
*Mõistlik selgeks teha toitumise põhialused- ainult sellisel juhul võimalik muuta oma toitumisharjumusi jäädavalt ja püsida täpselt sellises vormis, nagu soovitud!
*Ei maksa loota kiiretele lahendustele- nende tulemus on lühiajaline!
*Jälgida regulaarset toitumist päeva lõikes- kolm põhitoidukorda ja kaks kergemat vahepala!
*Hommikune toidukord on päeva alus, lõuna tagab energiavarud pikaks päevaks ja õhtune toidukord peaks olema kerge!
*Lihtsüsivesikuid, kõik magus kraam, söö kas hommikul või pärast trenni!
*Tehes füüsilist tööd või olles füüsiliselt aktiivne, tarbida piisavas koguses valku (~ 1,5 – 2 g/kehakilogrammi kohta päevas)
*Ära pelga rasva, kuid eelista taimseid rasvu loomsetele!
*Kõigepealt söö, siis joo- joogiks kasuta üldjuhul vett!
*Piisavaks füüsiliseks koormuseks võib lugeda 3 tundi nädalas, kuid planeerida liikumine terve aasta lõikes ühtlaselt- mitte ainult pärast jõulusöömaaegu ja enne rannahooaega!
*Kaalu langetamiseks arvesta, et normaalne ja tervislik kaalulangus on 0,5 kg nädalas!
*Oluline osa treeningust on puhkusel, sest tegelikult on treening lõhustav, taastumine ja puhkus arendav protsess!
*Kindlasti luba endale ettenähtud puhkust ja kasuta seda maksimaalselt puhkamiseks, mitte muuks otstarbeks!
*Peamised vead, miks soovitud tulemusteni ei jõuta: ebaselge või liiga kauge eesmärgi püstitamine, kannatuse puudumine, treeningute ühekülgsus, energiaressursi ebaõige kasutamine ja vale treeningmetoodika ja treeneri puudumine
*Julgelt pöörduda nõu ja abi saamiseks treenerite poole!

Enne koolitust pakkus VitaminWell väga maitsvaid ja tervisele kasulikke jooke, mis kõigile väga meeldisid.

Toimus Ott Kiivikas`e loeng
Toimus Ott Kiivikas`e loeng
Toimus Ott Kiivikas`e loeng
Toimus Ott Kiivikas`e loeng
Toimus Ott Kiivikas`e loeng