Uuri lähemalt ja broneeri trenn
http://had.ee/booking/meriton_8e8394ad2dfd2cab6068a4e7bbcdc64e/
Intensiivne & tõhus

BodyTransform
BodyTransform on üldfüüsiline treeningtund, kus intervallidena vahelduvad harjutused nii lihasjõu kui vastupidavuse arendamiseks. Bodytransform tunnis pakub treener harjutusi sooritades erinevaid tasemeid, kus igal ühel on võimalik jääda just sinna tasemele, kus sooritusel säilib õige tehnika. Tund sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele just seetõttu, et igaüks saab kujundada sellise intensiivsusega treeningtunni, nagu soovib. Treeningus kasutatakse erinevaid vahendeid, sealhulgas oma keha raskust.
Bodytransform- tõhus terve keha treening ning suurepärane väljakutse Sinu kehale!

IntervallVentti

Intensiivne ja tõhus intervalltreening kogu kehale - nii lihastele kui ka võhmale. Trenn kulgeb enamasti rütmiga: 40 sekundit harjutust ja 20 sekundit puhkust. Lisaks kõhu-, selja-, käte- ja jalalihaste harjutustele kuulub iga seeria juurde ka hüplemine, mis lööb pulsi mõneks ajaks ülesse.

Ringtreening
Ringtreening on intensiivne ja tõhus treening nii algajale kui ka edasijõudnud harrastajale´, mis toimub jõusaali tagumises n-ö vaikses ruumis, ainsaks "saatemuusikaks" treeneri ergutav hääl ja harjutuste algust ja lõppu tähistava taimeri piiksuv signaal. Harjutusi tehakse nn. jaamades, kus iga jaama puhul on tegemist uue harjutusega. Tund koosneb harjutuse tutvustamisest ning nende sooritamisest, rütmiga: 1 minut pingutamist ja 30 sekundit puhkust, mille käigus liigutakse järgmise jaama juurde. Harjutuste tegemisel saab igaüks valida endale sobivate raskustega vahendid ning teha harjutusi omas tempos. Enne trenni algust on soovitav teha ka eelnev soojendus meelepärasel kardioaparaadil. Ringtreening on suurepärane vaheldus klassikalisele jõusaali- või rühmatreeningule!

Üldkehaline treening

Intensiivne treening kõhule, seljale kätele ning jalgadele, mis sõltuvalt treenerist võib oma olemuselt olla väga erinev. Ühiseks nimetajaks on mõistlikus koguses kogu kehale koormuse andmine.