Uuri lähemalt ja broneeri trenn
http://had.ee/booking/meriton_8e8394ad2dfd2cab6068a4e7bbcdc64e/
Kardio & tantsuline

Zumba®
Zumba on fitnesstreening, milles kasutatakse latiino tantsudest inspireeritud tantsulist liikumist. Zumbas on kardiotreeningusse osavalt kombineeritud lihasvastupidavuse treening, kus kergesti õpitavad tantsusammud aitavad vormida kõiki sinu keha suuremaid lihasgruppe. Zumba on lihtne ja selleks ei ole vaja erilist tantsuoskust. Muusikat, tantsusamme ja liikumist nautides ei saa arugi, et tegelikult tehakse kõvasti trenni ja ühe treeningu jooksul võib põletada kuni 700 kcal. Zumba sobib igas vanuses ja igas kaalus naistele ning meesele.

ZumbaToning®
ZumbaToning sisaldab spetsiaalseid keha trimmivaid harjutusi ja energilist kardiotreeningut, mis põhinevad latiino rütmidest innustatud Zumba liikumisel. Tantsulise fitnesstreeningu tulemusena põletab antud treening rohkelt kaloreid ja treenib vastupidavust. Treeningus kasutatakse kergeid hantleid, mis aitavad vormida nii käsivarsi, kõhulihaseid kui ka reielihaseid. Zumba Toning on ideaalne treening entusiastidele, kes tahavad lõbusas õhkkonnas trimmida oma keha.

StripAerobic
StripAerobic on tantsuline treening, mis sisaldab võrgutavaid puusade liigutamisi, kassilikke nõtkeid samme ja graatslisust. Antud treeningus õpetatakse ahvatlevalt kõndima ja tantsima. See on naiselik, lihtne ja lõbus tantsuline vaheldus teistele stiilidele. Treeningus ei pea lahti riietuma.

Fatburn
Fatburn treeningtund on pikema aeroobse osaga treeningtund, kus optimaalse pulsisageduse hoidmiseks tehakse suurema korduste arvuga lihtsamaid liikumiskombinatsioone vaheldumisi püstiasendis sooritatavate ja peamiselt alakeha lihaseid arendavate harjutustega. Jõuharjutused on suunatud just probleemsetele piirkondadele - tuharad, reied ja kere keskosa. Antud treeningtunnis on oluline hoida pulsisagedust tsoonis, kus keha kasutaks energia saamiseks süsivesikute asemel just rasvu. Selle saate välja arvutada lihtsa valemiga võttes maksimaalsest pulsisagedusest (220- vanus) 60- 75 %.

Step
Step-aeroobika treeningus kasutatakse koormuse lisamiseks spetsiaalseid reguleeritava kõrgusega stepipinke.
Tunnis treenitakse ja trimmitakse eriti tõhusalt alakeha lihaseid: reie-, sääre- ja tuharalihaseid. Tunni koreograafiline osa koosneb erinevatest sammukombinatsioonidest step-pingile ja ümber selle. Treeningu lõpus tehakse jõuharjutusi peamiselt ülakehale.
Vaheldusrikas treening arendab koordinatsiooni, füüsilist vastupidavust ja pakub mõnusalt intensiivse kaloripõletuse.