Uuri lähemalt ja broneeri trenn
http://had.ee/booking/meriton_8e8394ad2dfd2cab6068a4e7bbcdc64e/
Keha & meel

Klassikaline Pilates
Pilates on treeningsüsteem, mis on oma nime saanud selle looja Joseph H. Pilatese järgi. See on kombinatsioon harjutustest, mida sooritatakse kindlas järjekorras koos sügava hingamisega. Pilatese eesmärgiks on nõrkade lihaste tugevdamine, pinges lihaste venitamine, liikuvuse ja painduvuse parandamine, õige hingamise õpetamine.
Hästi iseloomustab Pilatest selle looja ütlus: "Oluline pole mitte see, mida te teete, vaid kuidas te seda teete."
Pilatese treening annab hea rühi ja oskuse kontrollida oma keha nii igapäevaelus kui teistes treeningutes.

Fitness Pilates
On pilatese liik, kus töötatakse läbi enamus väikestest lihasgruppidest. Võrreldes kassikalise pilatesega on treening vaheldusrikkam, hõlmab kogu keha lihaskonda ning toimub taustamuusika saatel. Lisaks töötatakse siin ühe lihasgruppiga väsimustundeni. Fitness Pilates aitab parandada rühti, lülisamba seisukorda, korrigeerida kehaasendit, tugevdada kogu keha - eriti aga skeletilihaseid. Samuti parandab treening tasakaalutunnetust ning kordinatsioon, aitab saavutada saledamat keha ja tõstab tuju. Fitness Pilatese baasharjutused tulenevad klassikalisest pilatesest kuid harjutusi on rohkem ning iga tund on erinevad harjutused. Fitness Pilates sobib hästi seljaprobleemidest vabanemiseks ning toetab teisi spordialastid, viies keha rohkem tasakaalu. Tänu Fitness Pilatesele muutub keha sitkemaks, vastupidavamaks, nõtkemaks ja paindlikumaks. Tund sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele, sest enamuse harjutuste puhul on võimalik valida kergema ja raskema variandi vahel.

Shindo
Shindo on 80ndate algul Jaapanis välja töötatud terviklik süsteem, mis tegeleb inimese keha, energia ja meelega, mis kõik on omavahel tihedalt seotud. Ka haigus saab meil tavaliselt alguse meele tasandilt ja läbi energeetika jõuab füüsilisse kehasse. Shindo tunnis teeme 6 lihtsat venitusharjutust, mis mõjutavad meie kehas voolavaid 12 põhienergiakanalit. Venitustes püsime 6-10 minutit. Venituste tõhususe tagab sügav hingamine ja massaazh. Just nimelt! Et minna sügavamale venitusse, toetab treener venitajaid kerge massaazhiga.
Kellele sobib Shindo? Samahästi võiks küsida – kellele sobib hammaste pesemine? Absoluutselt kõigile inimestele. Eriti inimesele, kelle elus puudub loomulik liikumine, kelle elus on palju pingeid või kes lihtsalt soovib enda hea tervise hoidmisega regulaarselt tegeleda.

EnergyFlow

Rühmatreening põhineb väga lihtsatel tasakaalu-, jõu-, venitus- ja energeetilistel harjutustel. Lihastoonust ja energiataset tõstev treening on sobilik algajatele ja edasijõudnutele, naistele ja meestele. Tunnis sooritatakse mantrate, aafrika trummimuusika ja teiste energeetiliselt laadivate muusikastiilide saatel ida ja lääne treeningsüsteemide harjutusi, mis tekitavad kehas ja meeltes magususe tunde. EnergyFlow on kombineeritud süsteem, millesse kuuluvad Hiina traditsioonilse võimlemse, yoga, shindo ja fitness harjutused. Lisaks veel hääleharjutused, mis vabastavad kehast ja meeltest pinged ning mille tulemusena saavad osalejad võimsa energialaengu.
Lühidalt: TASAKAAL- JÕUD-VENITUSED-ENERGEETIKA!
Tunnis osalemine toimub paljajalu või sokkides.

Sauna Yoga
Sauna Yoga kombineerib sauna vaikuse ja soojuse lihtsate joogapoosidega ning hingamisega, et leida tee rahu ja lõõgastumiseni. Sauna Yoga on 30-minutiline erinevaid joogastiile ühendav sessioon, mida viiakse läbi kerges riietuses 50 °C - 55 °C köetud tavalises või infrapunasaunas. Enamik Sauna Yoga poosidest on lihtsad, eeldades liigutuste kordamist ja erinevate asendite kuni mõneminutilist hoimist. See on ideaalne treening igas vanuses inimestele, olenemata treenitusest või kokkupuutest joogaga. Treeninguks soovitame kaasa võtta lühikesed riided, rätiku ja veepudeli. Enne treeningut juua kindlasti vett.