Uuri lähemalt ja broneeri trenn
http://had.ee/booking/meriton_8e8394ad2dfd2cab6068a4e7bbcdc64e/
Keha ja meel

Pilates
Pilates on treeningsüsteem, mis on oma nime saanud selle looja Joseph H. Pilatese järgi. See on kombinatsioon harjutustest, mida sooritatakse kindlas järjekorras koos sügava hingamisega. Pilatese eesmärgiks on nõrkade lihaste tugevdamine, pinges lihaste venitamine, liikuvuse ja painduvuse parandamine, õige hingamise õpetamine.
Hästi iseloomustab Pilatest selle looja ütlus: "Oluline pole mitte see, mida te teete, vaid kuidas te seda teete."
Pilatese treening annab hea rühi ja oskuse kontrollida oma keha nii igapäevaelus kui teistes treeningutes.

Shindo
Shindo on 80ndate algul Jaapanis välja töötatud terviklik süsteem, mis tegeleb inimese keha, energia ja meelega, mis kõik on omavahel tihedalt seotud. Ka haigus saab meil tavaliselt alguse meele tasandilt ja läbi energeetika jõuab füüsilisse kehasse. Shindo tunnis teeme 6 lihtsat venitusharjutust, mis mõjutavad meie kehas voolavaid 12 põhienergiakanalit. Venitustes püsime 6-10 minutit. Venituste tõhususe tagab sügav hingamine ja massaazh. Just nimelt! Et minna sügavamale venitusse, toetab treener venitajaid kerge massaazhiga.
Kellele sobib Shindo? Samahästi võiks küsida – kellele sobib hammaste pesemine? Absoluutselt kõigile inimestele. Eriti inimesele, kelle elus puudub loomulik liikumine, kelle elus on palju pingeid või kes lihtsalt soovib enda hea tervise hoidmisega regulaarselt tegeleda.

Sauna Yoga
Sauna Yoga kombineerib sauna vaikuse ja soojuse lihtsate joogapoosidega ning hingamisega, et leida tee rahu ja lõõgastumiseni. Sauna Yoga on 30- minutiline erinevaid joogastiile ühendav sessioon, mida viiakse läbi kerges riietuses 50 °C- 55 °C köetud tavalises või infrapunasaunas. Enamik Sauna Yoga poosidest on lihtsad, eeldades liigutuste kordamist ja erinevate asendite kuni mõneminutilist hoimist. See on ideaalne treening igas vanuses inimestele, olenemata treenitusest või kokkupuutest joogaga. Treeninguks soovitame kaasa võtta lühikesed riided, rätiku ja veepudeli. Enne treeningut juua kindlasti vett.

AcroYoga

AcroYoga on mänglev tantsuline liikumine, mida on inimene tõenäoliselt harrastanud juba aegade algusest peale. Lapsena proovisime ju kõik "lennukit" teha, kuid iga AcroYoga harrastaja võib kinnitada, et ka täiskasvanuna on see vähemalt sama lõbus. AcroYoga liikumine on väga mugav ja orgaaniline. Kasutatakse kehade vahelisi kontakte, mis tunduvad loomulikud ning lausa selleks ette nähtud. AcroYoga on füüsiliselt väljakutsuv joogastiil, kuid tänu selle tugevale sotsiaalsele aspektile on kehaline pingutus teisejärguline. Nõnda on AcroYogat praktiseerides täiesti tavaline see, et ei märkagi kui kiiresti aeg liigub ning tegelikult juba meeletu treening tehtud.

Vaata videot AcroYoga`st siin!