Uuri lähemalt ja broneeri trenn
http://had.ee/booking/meriton_8e8394ad2dfd2cab6068a4e7bbcdc64e/
Lihtne & tõhus

Kõht-selg-tuhar
Antud treeningtund on sobilik nii treenimist alustavale kui ka kogenumale treenijale, kus keskendutakse kere-, jala- ja tuharalihaste tugevdamisele. Treenides keha suuremaid lihasrühmi, ei jäeta tähelepanuta ka väiksemaid lihasgruppe ning kere süvalihaseid. Antud treeningtunnis kasutatakse kõikvõimalikke erinevaid vahendeid ning igas treeningus pakub treener uusi ja vaheldusrikkaid harjutusi, sealjuures suurt tähelepanu õigele sooritustehnikale pöörates.

Toning
Toning on treeningtund, kus lihaste treenimiseks kasutatakse põnevaid funktsionaalseid harjutusi ning erinevaid lisavahendeid. Tund on sobilik nii algajale kui edasijõudnud treenijale - kõigile, kes soovivad oma keha igakülgselt arendada ja parandada füüsilist vormi.

NIA

Nia on treeningu, elustiili ja isikliku arengu programm, mille abil saate vormi ajada, muuta ja tervendada nii oma keha, vaimu, emotsioone kui ka hinge. Nia tehnikat harrastatakse paljajalu väga mitmekülgse ja inspireeriva muusika saatel. Nia hõlmab elemente võitluskunstidest, tantsustiilidest ja tervendavatest kunstidest. Nia tugevdab lihaseid ja tõstab toonust, arendab kogu keha liikuvust ja painduvust ning parandab vastupidavust ja annab energiat ja elujõudu. Lisaks tugevdab immuunsüsteemi, parandab vereringet ja ainevahetust.
Nia sobib kõigile hoolimata vanusest, eelnevast treenituse astmest ja kehatüübist.

Streching

Mõnus venitus- ja lõõgastumistreening, mida sobib teha nii pingelise tööpäevqa lõpetuseks kui ka mistahes muu trenni järel. Venitusasendeid hoitakse lühemat aega kui shindos. 

Mobility&Stretching

Mobility&Stretching on treening, mis keskendub liigesliikuvuse ja lihaste paindlikkuse arengule ning säilitamisele. Tihti unustatakse nii treenides kui ka igapäevaelus oma lihaste ja liigeste eest eraldi hoolt kanda, mistõttu võib välja kujuneda kehaline jäikus, rühiprobleemid, düsbalanss (kehaline ebatasakaal), valud ning vigastuste oht. Treening lihaste ja liigeste hoolduseks käib käsikäes teadliku ja mõtestatud treenimisega, mille käigus pööratakse põhirõhk tervislikule kehalisele tasakaalule.
Treeningus sooritatakse harjutusi peamiselt oma keha raskusel, parandades nii liikuvust kui paindlikkust aga ka toniseerides ja vormides lihaseid. Lisaks füüsilistele eeldustele tunnevad inimesed end oma kehas järjepideva liikuvuse ja paindlikkuse arendamisel ka vaimselt kindlamalt ja vabamalt, sest oleme loodud liikuma ning võimelised sageli palju enamaks, kui arvame. Ootame treeningusse kõiki hoolimata east, soost ning treenitusastmest, kes armastavad liikuda ning soovivad treenida teadlikult ja endast lugu pidades.