http://had.ee/booking/meriton_8e8394ad2dfd2cab6068a4e7bbcdc64e/
Lihtne ja tõhus

FitBall
Fitball tund on treening suurte fitpallidega, mida on võimalik kasutada nii tantsuliseks ja liikuvaks treeninguks kui ka tõhusaks lihastreeninguks. Fitpalliga on võimalik sooritada suurel hulgal erinevaid liikumisi/harjutusi, kus lisaks suurematele lihasrühmadele haaratakse töösse ka väiksemad keha stabilisaatorlihased. Fitball treeningus on väga olulisel kohal kere keskosa treening. Treeningtund on soovitatav kõigile, kes soovivad mõnusat vaheldust klassikalisele lihastreeningule.

FitBall- venitus
FitBall- venitus on treening suurte fitpallidega, kus pool treeningust sooritatakse liikumisi/harjutusi tõhusaks lihastreeninguks ning pool treeningust sooritatakse harjutusi lihaste venituseks, lõdvestamiseks ja lõõgastamiseks. Tund sobib ideaalselt kõigile sõltumata soost, vanuses ja treenituse astmest.

Kõht-selg-tuhar
Antud treeningtund on sobilik nii treenimist alustavale kui ka kogenumale treenijale, kus keskendutakse kere-, jala- ja tuharalihaste tugevdamisele. Treenides keha suuremaid lihasrühmi, ei jäeta tähelepanuta ka väiksemaid lihasgruppe ning kere süvalihaseid. Antud treeningtunnis kasutatakse kõikvõimalikke erinevaid vahendeid ning igas treeningus pakub treener uusi ja vaheldusrikkaid harjutusi, sealjuures suurt tähelepanu õigele sooritustehnikale pöörates.

Kõht-selg-venitus
Antud treeningtunnis pööratakse tähelepanu nii kõhu- ja seljalihaste tugevdamisele kui ka terve keha lihaste venitusele. Tund sobib sõltumata soost ja vanusest kõigile.

BodyProgress
Tunni eesmärk on sooritada kõik harjutused läbi kõhuhingamise ja täiusliku rühi. Harjutuste valikul lähtub treener eelkõige konkreetsetest lihasgruppidest, mida on vaja töösse rakendada. Näiteks ülakeha puhul käte-, õla-, selja- ja rinnalihased ning alakeha puhul sääre-, reie- ja tuharalihased. Sealjuures võimalikult mitmekesistades harjutuste valikut ja nende sooritusmeetodeid. Kõhulihaste töö on tagatud BodyProgressi tundides igal harjutusel, kuna kõik harjutused sooritatakse läbi kõhuhingamise. BodyProgress treeningus on väga oluline harjutuste sooritamise kvaliteet, mitte kvantiteet. Seega varieerub treeningu jooksul sooritatud harjutuste hulk.

Balance & Toning
Balance & Toning treening põhineb tasakaalu-, jõu- ja venitusharjutustel, kus treeningus ollakse paljajalu või sokkides. Antud treening on ideaalne võimalus leida tasakaal keha ja meele vahel!

Tervis ja tasakaal
Nagu nimigi ütleb, keskendub tund füüsilisele heaolule ja tasakaalule. Treeningu intensiivsus on vahelduv, et tõsta füüsilist vastupidavust. Töötame ka erinevate lihasgruppidega liigeseid koormamata. Treeningtunni läbiviimisel kasutatakse ka erinevaid lisavahendeid. Tundi on oodatud eelkõige varasemalt vesiaeroobika harrastajad, kuid sobib tegelikult absoluutselt kõigile.