http://had.ee/booking/meriton_8e8394ad2dfd2cab6068a4e7bbcdc64e/
Lihtne ja tõhus

FitBall
Fitball tund on treening suurte fitpallidega, mida on võimalik kasutada nii tantsuliseks ja liikuvaks treeninguks kui ka tõhusaks lihastreeninguks. Fitpalliga on võimalik sooritada suurel hulgal erinevaid liikumisi/harjutusi, kus lisaks suurematele lihasrühmadele haaratakse töösse ka väiksemad keha stabilisaatorlihased. Fitball treeningus on väga olulisel kohal kere keskosa treening. Treeningtund on soovitatav kõigile, kes soovivad mõnusat vaheldust klassikalisele lihastreeningule.

Kõht-selg-tuhar
Antud treeningtund on sobilik nii treenimist alustavale kui ka kogenumale treenijale, kus keskendutakse kere-, jala- ja tuharalihaste tugevdamisele. Treenides keha suuremaid lihasrühmi, ei jäeta tähelepanuta ka väiksemaid lihasgruppe ning kere süvalihaseid. Antud treeningtunnis kasutatakse kõikvõimalikke erinevaid vahendeid ning igas treeningus pakub treener uusi ja vaheldusrikkaid harjutusi, sealjuures suurt tähelepanu õigele sooritustehnikale pöörates.

Balance & Toning
Balance & Toning treening põhineb tasakaalu-, jõu- ja venitusharjutustel, kus treeningus ollakse paljajalu või sokkides. Antud treening on ideaalne võimalus leida tasakaal keha ja meele vahel!

Tervis & tasakaal
Nagu nimigi ütleb, keskendub tund füüsilisele heaolule ja tasakaalule. Treeningu intensiivsus on vahelduv, et tõsta füüsilist vastupidavust. Töötame ka erinevate lihasgruppidega liigeseid koormamata. Treeningtunni läbiviimisel kasutatakse ka erinevaid lisavahendeid. Tundi on oodatud eelkõige varasemalt vesiaeroobika harrastajad, kuid sobib tegelikult absoluutselt kõigile.

Toning
Toning on treeningtund, kus lihaste treenimiseks kasutatakse põnevaid funktsionaalseid harjutusi ning erinevaid lisavahendeid. Tund on sobilik nii algajale kui edasijõudnud treenijale - kõigile, kes soovivad oma keha igakülgselt arendada ja parandada füüsilist vormi.

Kõht-selg
Kõht-selg treening on lihastreening, kus põhirõhk on kõhu- ja seljalihaste treenimisel. Kasutatakse nii oma keharaskust kui ka erinevaid treeningvahendeid. Tund algab kerge soojendusega ja lõpeb lõdvestusega. Tund on sobilik kõigile.

Ema & Beebi
Ema & Beebi tund on üldfüüsiline treening, kuhu ootame emasid kuni 3- aastaste lastega. Oluline on see, et laps jõuaks hoida oma pead ning Sina jaksaksid oma last veel tõsta. Tunni eesmärgiks on parandada emade üldfüüsilist vormi, tugevdada lihaseid ning saada tagasi sünnituseelne hea kehaline toonus. Põhirõhk on eelkõige kerelihastel, mis on lapse kandmise, sünnitusega oma tugevust kaotanud. Paljud harjutused on koos lapsega, kasutades teda lisaraskusena. Tund sobib kõikidele emadele, kes soovivad oma lapsega toredalt aega veeta, tõhusalt treenida ning suhelda teiste emadega.