Sinu südame heaks!?

Miks on liikumine südamele hea?
Süda on meie organismi elutegevuses kõige olulisem organ. Et säilitada pikkadeks aastateks südame häireteta töö, peame selleks ka ise kaasa aitama.
Süda kujutab endast lihast ning nii nagu lihased ikka, tahab ka süda treenimist. Vähene liikumine ja lihaskonna vähene rakendamine hoiavad südame töö „loiul“ režiimil ning südamelihas jääb lõdvaks ja „närtsib“. Sobiva mahu ja õige koormusega treening tuleb kasuks nii südamele kui veresoonkonnale. Sobivad on igasugused treeningliigid, kuid kõige paremini siiski aeroobne treening. See on seda tüüpi treening, mis paneb lihaseid rohkem hapnikku kasutama. Kui aeroobne treening on regulaarne, siis viiakse selle mõjul lihastesse regulaarselt üha enam ja enam hapnikku ning need muutuvad tugevamaks. Tugev süda annab parema võimaluse ise olla koormuste valitseja ja elus ettetulevate raskuste peremees.

Mida saad teha veel oma südame heaks:
Toitu tervislikult
Loobu suitsetamisest
Pea alkoholiga piiri
Hoia hehakaal kontrolli alla
Puhka ja lõõgastu küllaldaselt, tule stressiga toime
Hoia vererõhu- ja kolesteroolinäit normis
Ole heas meeleolus, naerata

Pea meeles! Füüsiline aktiivsus on parim viis ennetada südamehaigustesse haigestumist. Südamele meeldib liikumine! Juba üksainus treening kutsub organismis esile lühiajalisi soodsaid muutusi - energiakulu kasvab umbes 3kordseks ning pärast harjutuste sooritamist langeb vererõhk.
Kui Sa praegu ennast treenid, jätka seda ning Su süda on Sulle tänulik. Kui Sa aga ei treeni piisavalt, siis tea – kunagi pole alustamiseks liiga hilja.

Alusta juba täna! Tule Meritoni Spordiklubisse ja kutsu ka sõber kaasa!

Sinu südame heaks!?